trening-silowy-dla-kobiet

Trening siłowy dla kobiet

Kobiety stosunkowo rzadko decydują się na trening siłowy. A szkoda. Ta forma treningu pozwala bowiem na uzyskanie niezwykłych efektów, jeśli chodzi o sylwetkę. Dlaczego więc kobiety nie decydują się na niego zbyt często? Kierowane stereotypami myślą, że trenując siłę nabiorą męskiej sylwetki. To jednak tylko wymówka. Problemem większości kobiet nie jest przerost mięśni, a ich brak i narastający tłuszcz, który rzeczywiście pozbawia nas piękna kobiecej sylwetki. Tymczasem trening siłowy pozwala zrzucić zbędne kilogramy, ponieważ ćwicząc z ciężarami angażujemy do wytężonej pracy wiele partii mięśni równocześnie. A nie ma lepszego sposobu na utratę zbędnych kilogramów niż intensywny trening całego ciała. Oczywiście taki trening to poważne zadanie i należy zacząć od prostych ćwiczeń. By nie nadwyrężyć ciała, warto skonsultować się także z trenerem. Jego pomoc będzie przydatna szczególnie na początku, gdy jeszcze nie mamy pojęcia o prawidłowo wykonanych ćwiczeniach. Z czasem nauczymy się słuchać własnego organizmu i samodzielnie układać plan treningowy, przy dużym wysiłku fizycznym wskazane są również suplementy dla kobiet, wspomagają

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *